onsdag 7 juli 2010

Mot Göteborg!

Jag fullkomligt älskar linfält!

Sitter i bilen påväg mot Göteborg och våra bästa nu! Självklart
började färden med att en varningslampa tändes på displayen och sen
kö på motorvägen... Men vi är lika glada för det! Dessutom har vi
fått göra om upplägget då norrmännen visar regn hela dagen i
Göteborg imorgon. Så vad som skulle blivit Paddan och Universeum idag
och Liseberg imorgon blir istället Liseberg ikväll, Universeum och
Liseberg imorgon igen :)

Ända sedan jag var liten har jag drömt om två dagar på Liseberg,
men jag kommer säkert tröttna efter redan en timme iår. Sedan jag
fick barn är jag livrädd för alla karuseller (förut åkte jag
ALLT!)... Jag menar Uppskjutet kanske pajar och då skjuts man iväg
och landar någonstans ute på E4:an. Snacka om stendöd och så mosad
på det :S Pariserhjulet kan ju lossna från sin anordning och rulla
ner till havet där man, om man överlevt färden dit, drunknar i det
iskalla havet! Eller Kanonen, man blir hängandes uppochner och
nedanför står barnen och ser när det börjar droppa blod ur deras
mammas öron... Nej, barnkaruseller med Ellioth är vad det får bli:)

1 kommentar:

  1. hahahah!! ska du hamna på E4 får du flyga långt ;) dvs ända till Jönköping =P

    SvaraRadera