onsdag 14 juli 2010

Ryck upp er!!

Visste att jag skulle få kommentarer på min "nagellacksbild"...
Sluta sitta hemma och deppa och klanka ner på andra! Fixa håret,
sminka er, måla naglarna och klä upp er lite! Dra ihop några vänner
och sätt er på en uteservering och drick lite snyggvatten! Jag lovar
att livet kommer kännas mycket lättare, alla mår bra av få känna
sig lite snygga!

Och till er som tycker det känns hopplöst att köpa kläder för
kroppen inte har samma form som tex innan en graviditet, ge inte upp!
Jag har lärt mig att hitta kläder som döljer mina
"skavanker" (degmage och lovehandles!)! Hittar ni inte så be om
hjälp, vet att bl.a. MQ i Lund har en bra tjej som kan sånt där ;-)

En tanke bara...

2 kommentarer:

  1. Jaha okej.... Hmmm men vi låg inte vid stranden som tillhörde hotellet, vi var på äventyr :)

    Det är huuur bra som helst jue! Härligt för er!

    jag var ledig i 12 dar, har obetald semester i år. Så de blev en kort.

    På Holistic AB - Hälsoföretag, är kursansvarig & administratör, ÄLSKAR det! Äntligen har jag hittat rätt, Im gonna stay here :)

    va gör du? Fortf mamma ledig? och myser omkring och sliter i hemmet...

    kramar, ps NU slutar jag, dags för fotboll!

    SvaraRadera
  2. Fast du vet väl Sofia att en oskriven regel när man har blivit mamma är attt sluta upp att ta hand om sig sj, du ska sluta sminka dig, sluta tvätta håret och gå runt i en sunkig joggingdress i rosa, mange han ska ha en blå...
    All din tid ska gå till barnen, vänner dem ska man bara ringa till och hälst inte träffa...

    vi lever i en knasig värld du... Nagelacket var as coolt =)

    SvaraRadera