söndag 28 maj 2017

Världens sämsta mamma

Gårdagen var fantastisk på alla vis, det var Elmas möhippa. Några tjejer kidnappade henne hemma i Jönköping och körde henne till Cissi i Mantorp där vi väntade. Vi åt en god brunch innan vi gav oss iväg till Vidingsjö där vi körde höghöjdsbana och zipline. Efter det slog vi oss ner i gräset för en lugn och skön picknick innan vi for vidare till Yoump. Det var så sjukt kul då vi hälften av tiden körde killerball och mitt lag vann hela tiden och jag blev sist kvar. Jag har aldrig tagit ut mig så pass som då... Halsen värkte och jag hade jordens blodsmak i munnen men kul var det som sagt! Efter det släppte jag in brudarna på mitt gym där de fick duscha (vi var elva stycken) och då åkte jag hem och lämnade bilen. Mötte därefter upp gänget på Pinchos igen där middagen intogs. Därefter blev det några drinkar på torget men mer en så orkade vi inte efter dagens hårda träning. En mycket lyckad dag ❤️

Idag har dock livet pissat på mig. Mina stora grabbar är inne i en sådan där period igen där de bråkar/skriker/slåss 24/7. Jag är så jävla arg och skäller på dem hela tiden och samtidigt som jag känner mig som världens sämsta mamma känner jag mig så jävla olycklig. Jag känner att jag liksom inte klarar av dem, jag kan inte uppfostra mina barn. Jag har ångest för sommarlovet för att jag ska spendera flera veckor av lovet ensam med dem (M jobbar ju) och jag önskar jag kunde ta ett sommarjobb så jag slapp. Förstå den känslan, att inte vilja vara med sina barn och så kommer ångesten för att man har den känslan. Ångest på ångest på ångest. Så på morsdag utnämner jag mig själv till jordens sämsta mamma!! Jag älskar såklart mina barn, men just nu driver de stora mig till vansinne varje dag, hela tiden och mitt tålamod räcker inte till...

Trots att sämre mamma inte går att hitta fick jag jättefina presenter. Ett armband från Thomas Sabo iform av ett ankare (för att jag som mamma är familjens ankare) och min favorit-ansiktskräm från Rituals ❤️

Imorgon är en ny dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar