tisdag 30 maj 2017

Ebbe

Gårdagen började lite smått kaosartat. Jag tog tåget mot Malmö och familjen Friberg men i Lund blev tåget strömlöst och snart fick vi veta att det var en nedriven elledning och att all tågtrafik mellan Lund och Malmö stod still. Två ersättningsbussar till typ 1000 människor hade beställts men inte bekräftats så det var ju bara att ge upp. Tog till slut bussen till Svedala där Måns fick hämta mig. Många timmar försenad fick jag till slut träffa älskade lilla Ebbe 💙 Han är min barndomsväns nytillskott i familjen och Alicia har äntligen blivit storasyster ❤️

Hela eftermiddagen innehöll bebissnuff och på kvällen hängde jag och Alicia så Helena och Måns kunde gå på föräldramöte.

Nu ligger jag och njuter med lilla grodan på magen, bebislunk är ju sååå mysigt och precis vad en stressad själ som jag behöver 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar