torsdag 18 maj 2017

Top notch

Alltså den här dagen har varit top notch! Jag valde rätt dag för plugg om man säger så... Klev upp vid 7 och städade hela huset. Strax efter 9 satt jag ute i solstolen med plugg och strax därefter kom Emma och gjorde mig sällskap med sin rättning. Lite frukost och skitsnack hanns också med förstås!

En lunch på stan är obligatoriskt på pluggdagar så jag for ner på stan och mötte upp Johanna. Vi intog maten på Yellow och jag tog förstås en Masaman ❤️

Efter lunchen sprang jag inom två butiker för att inhandla shorts till störste och minste herr Eklöf då de i princip stod utan. Därefter for jag och hämtade hem Elton och Elvis (Ellioth var hos kompis) och väl hemma fick vi besök av Fanny och Charlie som sedan stannade och grillade med oss ❤️

Nu ikväll kombinerade jag en 6 km pw med sövning av Elvis, win win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar