torsdag 25 maj 2017

Nytt liv

Det var så mycket på jobbet i veckan att jag knappt hann hem innan jag stupade i säng. Bloggen orkades inte med. Har varit både psykiskt och psykiskt slutkörd. Det är mycket som ska hinnas med innan det blir sommarlov men nu har jag i princip (förutom lektioner) bara att skriva omdömen kvar. Omdömen á 26 elever. Innan jag tar tag i det har jag lite välförtjänt ledighet (läs plugg) att njuta av. Igår "gick jag av" för att jobba igen onsdagen den 7 juni. Sååå välbehövligt!

Jag börjar med att åka ner till Skåne för att fira att min barndomskompis, efter flera års kämpande, äntligen fått sitt efterlängtade barn. I måndags kom nämligen älskade lille Ebbe till världen och Alicia fick äntligen bli storasyster ❤️ Längtar såå efter att få snuffa bebis!

Idag var vi och firade Charlie, gammelmosters prins, som fyllde ett år 💙

Nu ska hela familjen strax ge sig iväg på en pw innan vi tar kväll i soffan och njuter av en rabarberpaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar