fredag 5 maj 2017

Löp är döden

Hallelujah att dagen snart är över. Mitt humör tog slut någonstans på förmiddagen när förskolan ringde och informerade mig om att Elvis stått precis bredvid en unge som spydde. M åkte och hämtade honom och levererade honom till mitt jobb. Jag tänkte att han skulle sova igenom lektionen, det tänkte inte han om vi säger så. Jag var utmattad både psykiskt och fysiskt när vi kom hem efter jobb och när jag då insåg att vi var utelåsta ville jag bara lägga mig ner på gräset och skrika! Underbara mor och far ryckte dock ut och låste upp ❤️

Ikväll gav jag mig ut på en löptur vilken inte var trevlig någonstans. Folk som säger att de njutningslöper milen, ni har ju något fel. Jag löper en gång varje vår för att inse att det är döden och först glömt det till jag testar igen nästa vår... En gång om året räcker för mig. Tänkte åka till akuten efteråt och kolla upp mitt misstänkta hjärtstopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar