fredag 12 maj 2017

Besvikelsens dag

Besvikelsens dag. Imorgon skulle vi, för andra gången på cirka 5 år, åka iväg och rå om varandra. Ett helt dygn på tu man hand. Vi hade planerat allt så väl, och längtat. Vad tror ni händer? Inatt börjar Elvis bajsa... Och bajsa och bajsa. Vid 03.20 klev M och Elvis upp för dagen då han sket en gång i kvarten ungefär. När jag klev upp vid 6 var Elvis helt förstörd när blöjan skulle bytas, stackaren var ju helt skinnflådd i rumpan. Såklart att magsjukan hälsar på när vi för en gångs skull ska iväg liksom... Jag for till jobbet galet trött och sjukt besviken!
Strax innan lunch hörde M dock av sig och berättade att han lyckats styra om det hela, bokat om barnvakt osv och nästa helg är istället vår. Jag tänker inte förvänta mig något, blir det av så blir det. Men om vi alla nu ska bli magsjuka har vi ju en vecka på oss att bli friska...

Håll tummarna för oss!

Stackars min lilla ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar