torsdag 1 maj 2008

afton & så...

valborgsmässoaftonen började lite sisodär...
jag vaknade på fel sida och det blev ju inte bättre av att det damp ner ett skitbrev i brevinkastet. vår thailandsresa hade blivit inställd pga låg efterfrågan stod det...MY ASS...
jag ringde resebyrån och där svarade hon att det tyvärr blivit överbokat,
jaha?
vi bokade redan i februari för att vara säkra på att verkligen komma till thailand nästa år och när vi bokade fanns det ju platser, inte många, men vi lyckades få tag i ett par! vi har betalat bokningsavgift osv, det är väl för att man säkert ska få ha kvar sin plats?
aja, imorgon kl 10 lyfter mange luren och då blir det fasen inte lätt för dem!

gårdagskvällen blev lugn. fanny & bobba kom över och senare anslöt även henrik (fannys pappa)...skittrevligt, verkligen. jäkligt värd kväll!
men med regnet hängandes struntade vi i att gå till elden och bara myste i soffan, med chirre, dirre & virre :P

idag då. lillfisen vaknade förstås på den sura sidan och skrek mest hela morgonen (som vanligt när mange är ledig)...ibland är det ju hans lilla mage som krånglar och då brukar den bli lugn av att få ligga på mammas mage. jag han bara få upp honom på magen så kom jordens spya över mig...den rann ner i håret varav jag reste mig upp och då rann det ner mellan tuttarna och ner på magen istället, NICE :)
så det blev till att ta en dusch...när lillfisen satt i pappas knä och väntade på att få komma in i duschen så bajsade han pappa på magen, mysigt...sånt gillar vi! det roliga är att man inte bryr sig längre, man älskar bara ungen ännu mer när han gör så!
efter ett par fisar, några rap och något mål senare så sov han så gott ända fram till kl 15, jag vet att vi är rätt bortskämda:)

nu har han precis vaknat efter sin skönhetssömn ute i regnet på balkongen...han gallskriker då han sovit alldeles för länge och råkat vara utan mat i 5 h :) så nu är det dags att slänga fram tutten...!
trevlig kväll alla!




vår söta nakenfis...

lånar pappas kallingar :)

stora killen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar