onsdag 21 maj 2008

Spyor

Idag är en sån där dag då man kastar av sig täcket istället...:)
Dagen började så himla bra med att lillfisen gör sin första kaskadspya, rakt upp i taket (nästan) så nappen flyger all världens väg och hela hans säng blir som en vattenpöl full med spyor...Gissa om han var nöjd? Jovars! Jordens leende får man efter det :) När jag håller på att riva bort sängkläderna ligger nappen ivägen så den stoppar jag i munnen, MUMS, not :)

Så nu har jag hängt en maskin tvätt,
& lillfisen ligger vaken inne i sin säng och pratar och skrattar!

Jag älskar min vardag!

1 kommentar:

  1. Vad har hänt med dig, fan nu bara sprutar det nya inlägg på din sida, vilket gör att jag hinner bara läsa på din sida och inte skriva nått själv, haha. Rolig du är då, från att "jag är ingen bloggare" till att pumpa ut 3 inlägg om dagen, hehe. Slår mig själv på fingrarna! Kram

    SvaraRadera