torsdag 22 maj 2008

Kuponginlösen

Vuxenpoäng till mig idag,
använde sex rabattkuponger på Maxi, och en på Lindex.
Kuponginlösen kommer bli skogstokiga på mig (ja, mitt namn stod på de flesta),
och morgondagens löpsedlar kommer lyda:
"Snålast i stan - Sofia Eklöf" :)
jeje.


Tog en hejdundrande promenad idag, tycker jag...
Ner till stan, över bron vid brandstationen, vidare till Tannefors slussar, och sen hem...Var helt slut när jag kom hem. Kände mig sådär rosig i ansiktet (som man kände när man var liten och hade varit ute och lekt i snön i alldeles för många timmar), och svetten bara rann.
Men "mitt nya liv" behöver vi ju inte ta upp...Skipper skulle bli grymt besviken :)


Nu väntar jordgubbar med grädde, och två fina killar inne i min säng,
sååååå hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar