lördag 24 maj 2008

Dålig uppdatering

Ja, fy!
Men just nu går all tid åt till min lillfis då han kräver uppmärksamhet hela tiden...
Sen är det ju även lördag idag, vilket innebär att Mange är ledig, och att Ellioth vägrar sova. (Det slår tusan aldrig fel!)
Så imorse vid åtta, efter att lillfisen velat äta först vid fyra, var det godmorgon för honom. Lite mat och sen vägrade han såklart sova...När jag stoppade i nappen ( för att försöka få honom att somna om) trillade den ut lika fort då han lade på jordens smile och var hur pigg somhelst. Pappa Mange var däremot hur trött somhelst efter en veckas arbete så vi fick offra oss och gå ut på en promenad så pappa skulle få sova. 2h var vi ute!!! (Bra jobbat med ditt nya liv Sofia!) :)
Efter det fick jag vila en liten stund vilket var välbehövligt!
Middag i Ljungsbro på det gjorde hela dagen!

Nu ikväll fick vi ett ryck och tog fram städgrejerna! Vi städar vanligtvis på söndagar men imorgon är det ju Kanaldagen så vi tänkte ta en sväng dit istället!
Såklart har Ellioth hjälpt till. Han ska ju vara med HELA tiden så han har hängt på armen medans jag dammsugit...Han blev väldigt hungrig av det så då fick han testa på lite ersättning igen och det tyckte han var toppen! Han kommer äta allt när han blir stor :)

Var tvungen att gå in på youtube och kolla på min bästa reklamfilm...Fam. Dafgårds färdigrätter...Haha, klockren!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina grabbar!
Trevlig afton vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar