måndag 12 maj 2008

Jag är ingen bloggare...

...Ibland har man massor att skriva, men ibland finner man ingen inspiration alls...Som nu, typ.
Men jag ska försöka kladda ner lite vad som hänt sen senast...När nu senast kan ha varit :S?

Helgen har iaf tillbringats tillsammans med min lilla familj ombord på Birka Paradise. Det var en överraskningskryssing till Mange då han fyllde år förra lördagen! Jag lyckades packa på fredagen och hålla allt hemligt nästan ända fram tills vi skulle kliva på bussen på lördagen (vilket är jäkligt bra gjort för att vara mig då jag är kass på att bevara hemlisar!) och Mange blev lagom paff :) Ellioth var hur enkel somhelst att ha med iaf...Enda gången han grät var på bussen hem då jag skulle lämna över honom till Mange mitt i han bästa skönhetssömn, och vem skulle inte bli ledsen då liksom? :)
Helgen blev hellyckad, mest tack vare mina finaste killar men också tack vare Ellioths älskade mormor & morfar!

Idag var jag och satte in min p-stav och jag kan säga så mycket som:
"föda barn, släng dig i väggen"
Fy fasen vad ont det gjorde...Tur att den kan sitta där i tre år nu för det blir aldrig en ny sådan iaf!!




<3

2 kommentarer:

  1. Ha ha, min unge väger 4000g nu, eran?? HEHE. lart att du är en bloggare, jag måste ju kunna läsa om er så du är illa tvungen =). Fan va kul med suprise resa, hur och när kom han på att det va något lurt??

    SvaraRadera
  2. tja, en kort fråga, hade ni köpt en resevagn? Har för mig att jag läste det men nu hittar jag inte det inlägget.

    SvaraRadera