onsdag 21 maj 2008

Nyfiken i en strut

Det börjar ta sig skulle man kunna säga,
no candy today, bara lite ost & kex...och så Mc Donalds då :)
Men har motionerat som en tok, och påväg hem gick jag Konsistoriegatan upp och när jag var högst upp vände jag för att gå ända ner på gatan igen, för att gå upp en gång till...öh?
Jepp, kände mig så pepp...
Eller så var det för att så många bilar fått böter och jag var så nyfiken, då jag inte förstod förklaringen på boterna, så jag var tvungen att gå ner och titta på en skylt som stod där nere, HA!

Sitter och ser på Bonde söker fru, Mange funderar på att söka...Men han vet inte om han ska söka till tjejen, hon som bara haft pullan till att ha tamponger i och att kissa med (ja, du vet hon?), eller han gayen! Blir till att ta sig en funderare!

Mange tycker även att det borde bli lag på att man inte får tatuera jorgubbar på armarna(!)

Hörs later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar