torsdag 22 maj 2008

Gym

Nu ligger Ellioth i gymmet och sprattlar,
något jag också borde ta tag i, HRMM!
Har iaf varit lite huslig och vattnat och pratat lite med mina orkideér, så nu mår dem bra :)
(Ja, varenda en jag äger lever faktiskt fortfarande:))

Nu ska vi styra kosan mot Ljungsbro för lite lunch igen,
sen får vi se vart ödet för oss!

Vaknade för övrigt att jordens hemskaste mardröm imorse...
Vi åkte kryssare till Thailand och skulle lägga till på något kallt och snöigt ställe då båten kör in i kajen och gungar till som fasen och någon far i vattnet...Ellioth såklart!
Vaknade med tårar och gråten i halsen,
fy fasen vad hemskt! Som tur var låg ju min lilla pärla där i sin spjälsäng <3
Men han ville inte vakna...Så kl 10 väckte jag honom, och ja, han var spritt språngande levande! Vilken tur!
Skulle han försvinna ur mitt liv skulle mitt liv släckas fasligt fort,
jag kan inte leva utan min lillfis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar