fredag 2 juni 2017

Vi bilar 500 mil i sommar

Gårdagen bjöd på jobb från solstolen för att ladda för kvällens Blodomlopp. Jag sprang tillsammans med min kollega Karro. Hon var rar och drog mig till pb 31.34 min (5 km) och idag är jag helt förstörd i mina knän. Men kul var det och höjdpunkten var ju helt klart picknicken med alla fina kollegor efteråt ❤️

Dagen har bjudit på det mesta. Lite vila, lite jobb, lite sol, lite ärenden och sedan en eftermiddag tillsammans med mina fina killar. M hämtade upp Elvis nya vagn påväg hem från jobbet och den testade han med glädje. Vi har investerat i en Babyzen Yoyo vilken tar minimal plats i bilen (den går som handbagage på flyget!) då vi far på alla roliga utflykter och äventyr i sommar! Har jag förresten berättat att vi ska bila i sommar? Mange bilade alltid med sin familj när han var liten medan jag alltid flugit. Vi får väl se hur det går, 500 mil tur och retur ska avverkas. Min fina vän Elma gifter sig ju med sin Denis i Bosnien vilket är vårt huvudmål. Påvägen dit stannar vi också i Tyskland, Österrike, Tjeckien och Kroatien. Påvägen hem stannar vi några dagar i Kroatien igen och i Slovenien. Det ska bli superkul att få se så många länder och jag är ju såklart, bortsett från bröllopet, aspepp på salta havsbad och klapperstensstränder i Kroatien och Slovenien! Själva bildandet kanske blir mindre spännande men vi räknar 5 h bilåkande om dagen, med paus. Många laddade iPads och mobiler ska självklart få följa med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar