tisdag 20 juni 2017

Tant Sofia

Idag var jag tillbaka på min gamla gymnasieskola. Jag har inte varit där sedan jag tog studenten för 15 år sedan. Hur galet är inte det? Att det gått 15 år sedan dess? Jag tycker inte 33 år känns eller låter så gammalt men när man inser att det är 15 år sedan man tog studenten, ja då känner man sig allt lite gammal. I sinnet har jag dock stannat på 23!...
Jag var tillbaka på Berzan iaf, för Nta-utbildning. Sjukt lång och seg dag. Det positiva var den goda lunchen vi bjöds på på Konsert och Kongress och att jag kunde inta den med min fina kollega Martin!

Jag skulle tränat ikväll men fick slänga mig i sängen när jag kom hem från utbildningen då jag hade sådana fruktansvärda hugg i magen. Tog två Panodil och somnade en stund. Istället fick det bli lite shopping och en sväng på Maxi (beroende av jordgubbar just nu och måste köpa nya var dag...).

Nu är M ute och springer och jag väntar på att rabarberpajen ska bli klar i ugnen! Idag firar vi in att jag officiellt sett går på sommarlov! Dock måste jag ändå arbeta veckan ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar