mÄndag 19 juni 2017

Att göra "en Sofia" đŸ€Ł

Ni vet en sådan dag jag älskar, när det är full rulle hela dagen och får massor gjort. Började morgonen med att skvallra med en kollega och fick så goda nyheter. Det roliga är att jag står för ett nytt begrepp på jobbet; att göra "en Sofia". Jag var först, men inte sist. Det innebär att man får ett nytt jobb, säger upp sig för att sedan ångra sig och ringa sin chef och be om att få stanna... Som sagt först, men inte längre sist :)

Idag lyckades jag och M få till en lunch. Det händer inte ofta eftersom vi lunchar olika tider och jag sällan har mer än 30 min men idag kunde vi luncha tillsammans på golfrestaurangen. Sååå gott och så mysigt!

Ikväll for jag iväg till mor som hjälpte mig att ljusa ner mitt hår lite. Hombre är ju modernt men råttfärgat är sååå fult så jag gav upp det och är nu lite mer blondie. Efter det gjorde jag comeback på gymmet och körde 60 min helkropp med Karro!

Nu har jag precis tryckt i mig köttfärssås med blomkålsris, sååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar