fredag 16 juni 2017

Sömnsjuka?

Jag har jobbat och sovit bort de senaste dagarna. Jag är helt förstörd!

Igår firade jag in sommarlovet med mina fina tvåor. Jag fick så mycket kärlek att tårarna rann. Det är självklart jättekul att fira in lov med sin klass men i den bästa av världar hade jag ju varit med på mina egna barns avslutning! För att det någonsin ska bli möjligt måste jag ju byta kommun... En dag...

Efter avslutningen igår for jag och några fina kollegor och åt lunch på golfrestaurangen. Därefter bjöds vi på fika och massor avtackningar av vår chef. Jag åkte sedan hem och mötte upp min familj innan vi for vidare till Motala-Varamon för lite äventyrsgolf. Det var jättemysigt och Elvis hade en egen klubba och boll och var med så mycket han ville ❤️

Kvällen bjöd på tacos innan jag däckade när jag sövde Elvis vid 19.15.

Idaf var jag uppe tidigt för att åka till jobbet och packa ner mitt klassrum. Jag ska flytta ut till ett mindre klassrum i ett mindre fint hus. Trist. Fick sällskap av Karro och Martin hela dagen vilka gjorde packningen mycket skojigare!

Kvällen bjöd på löptur i spöregn och gomiddag! Nu ska jag söva Elvis och försöka hålla mig själv vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar