söndag 4 juni 2017

Söndagslunk med massor gjort

Dagen började med sovmorgon för oss alla då Elvis slog till med att sova ända till 8. Därefter fick jag sova lite till. Strax efter 9 bjöds jag på en god och lång frukost innan jag satte igång att rensa min garderob lite. Eller rensa och rensa, jag bar upp "vinrerkläder" i klädkammaren för att få plats att hänga alla nya, fina sommartoppar! Därefter tog jag en turbodusch och gasade till H&M i stan för att leta efter ett par kilklackar till bröllopet men se var slut såklart. Gasade hem igen och hämtade familjen och körde vidare mot Ljungsbro där vi bjöds på gudomlig middag! Mamma lade upp en bild på Facebook där hon visade att hon lagade kåldolmar till söndagsmiddag och då var jag inte sen med att bjuda in oss. Efter att ha blivit klippt och ätit gott sov jag en stund i soffan ute på altanen, sååå mysigt!

Nu har jag precis sövt Elvis och ska göra min man sällskap på soffan. Tror minsann han bakar rabarberpaj åt mig där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar