onsdag 21 juni 2017

Stark

Började dagen med jobb. En stund i solen när jag intog lunchen och därefter for Ellioth och jag till polisen där vi förhördes efter händelsen där vi träffade på en blottare i skogen. Därefter följde Ellioth med morfar på en tur till kyrkogårdarna för att lämna blommor och jag hann jobba några minuter till innan det var dags att hämta hem kids. Elton följde med en kompis hem så det blev bara ett barn att hämta. När vi kom hem myste vi med glass i loungen. Senare åkte M och hämtade Elton och jag fick stå för middagen... Ikväll har jag varit iväg i Ryd och kört intervaller med Karro. Sjukt jobbigt. Vi passade även på att öva armgång inför Actionrun. I våras kunde jag knappt hänga stilla, idag gick jag fem gånger fram och tillbaks (typ tio pinnar). Stolt!

Bjuder även på en bild från fotograferingen förra veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar