söndag 18 juni 2017

Myshelg

Hinner jag blogga orkar jag inte. Mitt liv känns lite som en cirkus just nu och dagarna går i ett utan paus. MEN på onsdag kväll tar vi äntligen sommarlov, jag och grabbarna ❤️

Igår tog jag och Elvis en tripp ner till Jönköping där vi myste med Elma och Alina. Kidsen röjde och jag och Elma kunde snacka massor skit, välbehövligt. För att inte tala om den goda lunchen och efterrätten vi blev bjudna på. Tänk att jag snart ska få bevittna Elma bli fru, nere i Bosnien dessutom... Längtar ❤️

Efter att Elvis och jag kom hem och vi ätit middag fick vi besök av Emma och Mommo, också tokmysigt... Som alltid ❤️

Idag har vi bara varit hemma, bortsett från handling och nya fransar. Jag njöt någon timme i solstolen på förmiddagen innan vi hela familjen tog en promenad tillsammans. I två timmar gick vi och skramlade ihop en hel mil i avstånd. Även Elvis gick bitvis.

Mysigaste helgen på länge ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar