söndag 3 augusti 2008

Sweetest ass in the world...

Blev en hellyckad utekväll igår igen...
Vi (Jag, Fanny, Sofie & Elin) styrde kosingen till Platå och dess dansgolv,
vilket kändes i fötterna när jag kom hem vid 03.30 :)
Var uppe med lillprinsen vid 07.00,
så nu är jag aningen trött men inte det minsta bakis, skönt som fasen!

Skulle tagit en sväng till Vadstena med Emma, Sebbe & Enya och några kompisar till dem men det fina vädret gick ju över i regn så vi far en sväng till Ljungsbro nu istället!
Hatar söndagar,
imorgon ska ju Mange tillbaka till jobbet och det vill jag inte, det är så himla mysigt att ha honom hemma!
Men om 2 veckor far vi någonstans där solen skiner och då får vi umgås alla tre i en hel vecka <3

2 kommentarer:

  1. Kan du inte ta med dig lite sol när ni kommer hem igen???

    Kram Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Ja, dom förtjänar inte att leva. Tack och lov så har jag bara fått två bett i år av myggorna... Peppar peppar :)
    Men det är ju ganska kallt nu så många av dom måste ha kolat vippen.

    Kram Sara!

    SvaraRadera