fredag 8 augusti 2008

Höst?

Vad är det för väder man vaknar till?
Det är ju knappt ljust ute...
Så vadå? Är hösten här nu eller?
Vill inte :(
Fast denna höst kommer ju vara så annorlunda mot alla andra 24 höstar,
jag har ju min lillfis att leka med!

Så vad ska man göra idag för att inte dö av tristess? Tips någon?

Nu är vi även ägare till en till bilbarnstol,
och ja jag fick ge mig angående begagnat...
Vi behöll dock den första vi köpt, och tog den här andra till Manges bil...
Killen vi köpte den av, Per Persson (ja namnet säger väl endel:P) var jordens tönt vilket gjorde att jag kände mig lite överlägsen och blev grym på att pruta :)

Kvällen tillbringades på soffan med Mange, Klutten (ja den sitter ju alltid där!) och en bricka med kex & ost...Jag somnade som vanligt strax efter 22, och som vanligt till Manges besvikelse...SORRY HANDSOME! Inte nog med det, vid två-tiden körde jag ut honom på soffan också...Sorry igen :)

Nej, nu ska jag byta bajsblöja...
Bye so long

1 kommentar:

  1. du måste va snäll åt din man biaaatcchhh ;)
    puuuuussssssssssss

    SvaraRadera