lördag 30 augusti 2008

Halloooo

Var inte hemma på hela dagen igår,
varav inget bloggskrivande...
Storhandlade med mamma,
vilket avslutades med en sväng på ikea
& sen for vi hem till Ljungsbro, tog en powernap
för att senare orka en runda på marknaden...
Inget att handla, bara massor skit som vanligt,
men det roliga är ju att träffa alla människor man känner som man bara springer på just där :)
På kvällen tog jag med Ellioth, Mange, Fanny, Rasmus, mamma & pappa för en sväng på pizzerian, men usch, jag fick panik...
Alla var jättefulla, de ramlade omkring och slogs...
Så vi tog "nödutgången" ut med ellioth :)

Idag jobbar Mange,
han stack vid 5.30 imorse...
Så nu har Ellioth och jag städat hela lägenheten,
vilket tog musten ur lillfisen för han deckade på sin säng,
så diska och slänga i en maskin tvätt fick jag göra själv :)
Nu väntar vi bara på att pappsen ska komma hem så ska vi ha myslördag!

Kanske skriver mer sen,
hejrå sålänge

1 kommentar:

  1. hejsan.... vad kul det var att se er på marknaden,, hittade du ngt kul??? jag har handlat lite granna. nästa lördag blir det borensbergs marknad.. hoppas att ni mår bra.. kramiz

    SvaraRadera