måndag 11 augusti 2008

11 augusti

Sitter och spanar in min lillfis som sitter i babysittern framför tv:n...
Han har kommit på att om man sparkar med benet upp och ner, upp och ner, osv så gungar ju faktiskt babysittern...Ibland kommer han lite i otakt så den nästan stannar, då väntar han en stund och så börjar han om :)
Jag blir nästan lite full i skratt,
min lilla bebis börjar bli stor...!

Idag har vi bara slappat i Ljungsbro hos Ellioths mormor & morfar...
Sov middag i 3 timmar och då väckte jag lillfisen, annars hade han säkert sovit fortfarande!
Han är förkyld och har världens hosta,
men som sagt han är lika glad för det...Han förstår inte :)

Har en billig resa på g nu,
men resebyrån hade stängt...
Mange får hänga på låset imorgon :)

Grattis till min Halajna som fyller idag!

all for now...

1 kommentar: