onsdag 13 augusti 2008

Rubrik?

Blev en hellyckad dag,
OM det inte vore för alla jefvla getingar.
Jag fick panik i Tallboda,
vet inte hur många varv kring bilen jag sprang innan jag lyckades få in lillfisen på sin plats.
Skulle tagit en promenad med Elin sen på eftermiddagen,
men den ställde jag in, ja pga av dessa flygfän!
Blev en jättetrevlig kväll,
Elin bjöd på pizza & senare bjöd Mange på hallonpaj, hur gott somhelst!
Fick ett presentkort på Face,
tack tack Yrrol!
Lite bilder från dagen:



snygg sovstil killen!
lilla hamstern :)
testar tuwas snygga hatt.
busarna myser lite :)
mor med toksöt tuwis!
morsan.




Godnatt.

1 kommentar:

  1. åå vilka fina bilder.. *ler* Så du kom i väg här ifrån iaf.. *ler* faan va getingar det va.. Hahahaha Det får vi göra igen tycker jag.. ha en toppen dag.. Kramar Tuwa & Fia

    SvaraRadera