fredag 1 augusti 2008

Kände ett lyckorus genom kroppen idag,
bara sådär...
Kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var...
Massor tankar for genom huvudet och jag insåg verkligen hur lycklig jag är.
Tänkte på den dagen Ellioth kom till oss,
tänkte på Mange, hur jäkla snygg han är och att han nu är ledig hela helgen och vi får umgås vår lilla familj, tittade på Ellioth och fick jordens leende...
Just nu har jag verkligen allt,
jag behöver ingenting mer!
Självklart vill jag ha fler barn, ett fint hus osv, men just nu är jag så himla nöjd med livet och njuter till fullo varje dag!
Och jag säger bara det,
MAMMALEDIGHET IS THE SHIT!

Var och badade med syster, Rasmus & Fanny idag...
Tro det eller ej men det ska bli så jäkla skönt med dåligt väder nu så man slipper vara ute i solen och träffa på alla JÄVLA blinningar, bromsar och getingar.
De förstör verkligen hela sommaren!
Vad ska dom finnas för liksom?
De gör ingen nytta alls förstår (enligt mig)...

Idag fick jag även träffa Sofie & hennes lilla Liam på fem veckor,
och man kan verkligen inte förstå att Ellioth varit sådär liten...
Han föddes med en vikt på 3410 g, och nu väger han snart 8000 liksom.
Shit, jag blir mörkrädd nästan :S

Imorgon hade vi pratat om Varamon eftersom det tydligen skulle bli fint väder nu iaf,
men SMHI visar mulet hela dagen så då blir det väl städning för senare på kvällen kommer nog Linda, Rikard & Ebba över och sedan blir det utgång för morsorna :P

Nu väntar min snygging med kex & ost i soffan,
så jag ruuuusar iväg...

Bye bye.

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tala om att i morgon blir de fint väder för då jobbar jag.

    Tisdag- torsdag blir det dåligt för då är jag ledig. Men till helgen blir det fint för då jobbar jag heeeeela helgen lång!
    Men jag säger som dig, härligt med lite regn ibland :)

    Kram kram!

    /Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera