fredag 7 juli 2017

Rymling

Gårdagen var en riktig pissdag. Trots aktivitet för kidsen så bråkar de ju såklart sönder både innan och efter. Mitt tålamod är liksom slut för längesedan och minsta lilla och bägaren rinner över. Igår skulle jag vara pedagogisk, höll kvar Ellioth i bilen för ett ordentligt samtal med honom men då rymmer ungen... I stan, där han inte hittar alls... Mamman grät och pappan fick åka från jobbet för att hjälpa till att leta... Han hittades senare gråtandes med en tränare... Och jag fortsatte dagen med världens bästa Emma, och Elvis såklart. Nya naglar och fransar till kvällen och jag blev en ny människa.

Denna dag började bättre. Lämnade kidsen för en sista dag på lägret och tog med Elvis och fyndade en hel säck kläder på Åhléns utförsäljning. En korv och en glass till lunch innan vi åkte hem och sov middag. Strax efter 14 var vi tillbaka vid lägret för att se en uppvisning. Jag hade ju hjärtat i halsgropen mest hela tiden och är inte alls lika sugen på att de ska fortsätta med parkour som de är... 😬 Men superduktiga såklart ❤️

Nu har vi firat att pappan i huset gått på semester med grillat och snart tar vi lite bubbel på det. Pappan ska bara klippa färdigt gräset och jag ska packa ner i resväskor... 2 dagar till avfärd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar