måndag 3 juli 2017

Hood Summercamp

Gårdagen innehöll en lugn förmiddag i solstolen innan vi åkte till Norrköping och firade Noelia 4 år. Väl hemma åt vi middag innan jag tog en långpromenad. Jag hade under flera dagar peppat mig själv att gå ensam över mossen och så gjorde jag, KBT big way. Hann bara upp på spången innan jag hörde ljud och började springa. Tänkte vända men insåg att jag var typ halvvägs och ringde Mange i panik och grät. Ett stort träd föll över stigen bakom mig och hjärtat höll på att hoppa ur kroppen. Vad jag är rädd för? Djur i alla former, främst vildsvin, älgar och rävar... Men eftersom vi sprang på en blottare där för några helger sedan är jag ju rädd att springa på honom också. Vi får se om jag gör om det...

Idag var dagen både jag och grabbarna längtat efter. Mamman för att slippa ungarnas ständiga bråk och ungarna för att få testa på parkour. En veckas dagsläger väntar och efter första dagen var de mer än nöjda och längtade direkt till morgondagen. De skaffade sig en ny vän också och imorgon ska han följa med oss hem!

Samtidigt laddar vi såklart för vår resa. Natten mellan sön-mån börjar vi vår långa väg ner till Bosnien och bröllop för att sedan ta lite solsemester i Kroatien, längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar