onsdag 5 juli 2017

Jag går ut i strejk

Vädret... Depp, lycka, depp, lycka... Med typ 5 minuters mellanrum. Imorgon visar SMHI en stor sol fram till klockan 15. Om det där lilla molnet ens är 5 min tidigt så kommer jag gå ut i strejk!

Vi lämnade grabbarna på parkouren och drog till Ljungsbro idag igen. Vi bjöds på köttbullelunch innan vi lekte och hängde i solen, alla tillsammans. Elvis somnade i vägen påväg hem och fortsatte sova i vagnen ute. M kom hem och jobbade hemifrån så Elvis fick fortsätta sova medan jag hämtade grabbarna plus kompis Ruben. Hem och lämnade dem och mötte sedan upp Jonas för att få hjälpa honom att köpa kläder till Noelia. Så mysigt att få välja och vraka bland kjolar och klänningar!

På kvällskvisten tog jag mig en liten löprunda. Visst går det lite lättare nu än när jag började löpa men den där njutningslöpningen kommer aldrig komma till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar