tisdag 4 juli 2017

Förfrusna ben

Alltså svensk sommar, jag hatar dig! Jag som hade tänkt att Elvis och jag kunde vara ute och njuta lite av solen nu när grabbarna är på parkouren men nä, då fryser man ju ihjäl. Nästa sekund svettas man ihjäl och tar av sig jackan, då börjar det snöa... Typ. Trött.
Vi hängde hos min mor och far idag i alla fall. Hämtade sedan upp tre glada och nöjda grabbar, ja Ruben var ju med. Grabbarnas nya vän. Ellioth och han har klickat bäst (de är närmst i ålder) och imorgon stannar han till och med och sover hos oss ❤️ Barn är helt fantastiska när det gäller att skapa nya relationer!

Ikväll var jag iväg till gymmet. Fy satan alltså! Det var inte bara pisstråkigt, det fanns inget syre heller. Har helt tappat suget för gym just nu, tacka vet jag löp eller långpromenader!

Världens bästa mormor och morfar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar