söndag 16 juli 2017

Elma ❤️ Denis

Gårdagen var alldeles alldeles underbar! Elma fick äntligen sin Denis ❤️

Dagen började redan strax efter 9 då jag mötte upp brud och tärnor för frukost. Därefter gick dagen i ett med hårfix, smink och allt annat som skulle styras upp! Strax innan 18 stod vi klara i våra klänningar och lite sent, men strax innan 19 satte ceremonin igång. Jag grät som ett litet barn nästan hela tiden. Efteråt var det middag och nästan direkt höll jag mitt tal (hann med något glas vin innan för att lugna nerverna)! Därefter åt och dansade vi ända fram till 02.30 när vi gav upp och gick hem. Elvis däckade strax innan 01 men de andra två höll i.

Idag har vi varit trötta och strosat runt i gamla stan, på mallen och senare varit ute och ätit!

Jag är så tacksam att Elma och min väg korsades för sex år sedan och att vi nu fått uppleva Bosnien och ett bröllop här! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar