onsdag 23 juli 2008

Till Maria:

Ja, jag gick på Storken men var inte alls nöjd...
Kanske beror det på att jag fick byta barnmorska de sista veckorna för hon jag hade innan gick i pension (vilket nog var rätt bra då tanten var riktigt virrig...)!
Men jag känner andra som gått på Storken som varit jättenöjda,
de har haft hon som äger stället, tror hon kallas Ammis...
Har två kompisar som gick/ går på Kvinnohälsan, som är supernöjda...Jag tänkte nog testa det nästa gång! Annars finns det ju ett nytt ställe, Freja, som ligger nere vid sporthallen...Det ska tydligen vara superbra!!

Vem är du förresten :)??

2 kommentarer:

  1. Jag ska säga senare vem jag är, vill inte avslöja min graviditet än för det är så tidigt.
    Ska kolla vad det nya är för något, men annars lutar det nog åt kvinnohälsan då, men med en annan barnmorska än den jag träffat tidigare.

    SvaraRadera
  2. Freja är super, tyvärr har dom ingen mödravård ännu bara :-( Jag gick på deras vattengympa och den kan jag VARMT REKOMMENDERA, saknar den jättemycket!

    SvaraRadera