torsdag 17 juli 2008

Dagstur Öland

(ser nästan ut som ett vykort, men jag tog faktiskt kortet själv idag :))

Trött & sliten,
lite småsur & vissen,
men oj vilken underbar dag...!
Tog ju som tidigare nämnt en dagstur till Öland och Böda Sand...
Strålande sol när vi kom,
strålande sol när vi åkte,
och så lite regn där emellan :)
Hann med en sväng på stranden,
lite fika,
och så en runda på minigolfbanan...
Och jag kom inte sist, utan tvåa faktiskt...Av fyra!! Bra jobbat mig!
...Brorsans ungar alltså, helt underbara!
För att inte tala om Ellioth,
nästan tio timmar i bilen och högst fem minuter gnäll,
ÄLSKADE, ÄLSKADE UNGE <3

Imorgon far vi ju till Tjörn och stannar över helgen...
Men tack för alla kommentarer,
och tack för att ni stannar även att det är lite torka ibland :)


3 kommentarer:

  1. vad mys saker ni gör, blir avvis! jag har semester men bajs väder ju:(
    Miss you biatch

    SvaraRadera
  2. Helt bedårande =)) så grymt söt Ellioth är :D

    SvaraRadera
  3. Vi åker den 25:e januari, tror ja. Ärligt talat så minna jag inte :) Tar reda på de lite närmare, typ veckan innan, Hahaha!
    Vi ska vara bort i 2 veckor. Räcker för bådas del eftersom vi inte vill ta bort så mycket semester inför nästa sommar. Samt att min karl har valt att ta en vecka obetald semester medans vi är borta.

    Så himla skönt att vara hemma igen. De är skönt att komma ner till Sthlm över en helg, men som ordspråket säger: Borta bra men hemma bäst :)

    Sköt om dig! Kram kram! /Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera