söndag 27 juli 2008

Ändring

Jag tog bort inläggen för att Fanny messade och bad då hon fick panikångest när hon läste dem, plus att hon blev ännu mer sjuk(anorexin)...(Hur kan en människa ha alla sjukdomar på en och samma gång?)
Men eftersom hon fortsätter tjaffsa vore det ju bara skönt om hon försvann!
Och hennes unge skulle ju ändå inte sakna henne,
han minns väl inte vilka hans föräldrar är,
knappt två år och blir bortskickad hela sommaren...
Stackars barn!
Och rentav, varför ska jag bry mig om henne?
Messar om alla jag bråkat med,
undrar om "alla" är Fanny & Jakob dem själva, för de har ju alltid hållt på och bråka med mig!
Sen tar hon upp någon som träffat Robin,
och det vet jag vem hon är...
Hon blev så knäckt när jag tog Robin ifrån henne att hon gick och blev lesbisk, haha!
Fy tusan vad jag blir trött på dessa två,
Jakob visste vi ju redan att han var schizofren,
men Fanny också?
Aja, lika passar ju bäst tydligen!
Skillnaden är bara att Jakob slår på henne,
och Fanny slår på saker...Undrar vilket som blir dyrast i längden:)?

Varamon nu!
Adios!

1 kommentar:

  1. har följt din blogg ett tag... jättebra och mysig, men att önska någon död. Det säger mest om dig, synd... för som sagt, en mysig blogg annars.

    SvaraRadera