tisdag 22 juli 2008

Helgen

Då har vi denna helg hunnit med:
Tjörn,
en heldag på Liseberg,
en heldag på stan i Göteborg
och sist men inte minst GeKås och Ullared...

Det sistnämnda kan ju sammanfattas ungefär såhär,
"Jävla kärring flytta på dig", "Jävla kärring vad håller du på med?", "Jävla kärring..."
och att jag fick mig en BH och resten gick till Ellioth ungefär...(Hanldade för 1800)!
Däremot hittade jag massor fint till mig själv när vi tog en heldag i Göteborg,
bla två jättefina toppar från Zara...Självklart fick Ellioth också massor fint från Zara :)
Liseberg där emot var lite sådär...Vet inte om det är åldern som tagit ut sin rätt men jag vågade knappt åka hälften av vad jag åkte sist när jag var där, och det är bara två år sedan...
Samma sak gällde för Mange,
han fick höjdskräck i rulltrappan...:)
Det var en välbehövlig stund iaf, att bara få vara Mange & jag,
men självklart längtade vi hem till vår lillfis och åkte hem några timmar tidigare än beräknat...

Nu är det städning och tvättning som gäller,
har hållt på sen 8 imorse så snart är vi klara,
skönt som fasen och det firar vi sedan med middag i Ljungsbro :)

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar