måndag 14 juli 2008

i´m back

Jepp, då har vi tagit vårt pick och pack (vilket fyllde bilen två gånger om) och flyttat hem igen! Skönt men också lite sorgligt, det är ju så himla mysigt med hus :)

Veckan har varit lugn,
Mange har ju jobbat och jag och Ellioth har myst mest hela dagarna...(Jag älskar att vara mammaledig!!)
Helgen bjöd på utgång med bästa Johanna och vi hade svinkul tills jag surade till framåt småtimmarna...Men det gjorde inget för då höjde vi humöret med en kebab och for hemåt istället:)
Så igår blev det en riktig bakisdag...Jag låg på soffan hela dagen och Mange städade hela huset, sååå duktig! Mange tyckte synd om mig, vilket jag inte riktigt förtjänade kanske. Så han både städade och servade mig med dricka och snacks <3

Idag har Ellioths mormor & morfar kommit hem från Grekland så nu ska vi åka dit och se om de blivit något bruna :)

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar