onsdag 23 juli 2008

Jävligt trött

Seriöst,
börjar bli så JÄVLA trött på elaka kommentarer...
För det första är det så illa att kasta skit på någon som inte kan försvara sig (herregud, han är en liten bebis liksom...),
för det andra så har Ellioth världens finaste öron.
Ingen Ellioth utan dem öronen,
och dem är världens charmigaste...
Så börja bete er där ute,
för nästa elaka kommentar lägger jag ner den här bloggen!

Och svar på Jennifers lite mer normala kommentar:
Gereon uttalas med J-ljud,
jättefint tycker jag!

Nu drar vi till Varamon!

4 kommentarer:

  1. NEJ!!!!!!
    Lägg inte ner denna blogg. Hur kan man "tracka" ner på ngn som verkligen inte kan försvara sig som sagt vad... Det finns inte ens i min vildaste fantasi. Själv har jag bara träffat Ellioth en gång, men sett han på bild säkert tusen gånger, och jag tycker att han verkligen är JÄTTE söt.

    Så Sofia å Mange, det barnet har ni gjort bra..... och jag tror säkert att de andra kommer att bli lika söta å underbara, framöver.
    Ha en jätte bra sommar av den som är kvar... Många kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Visst gick du hos storken när du var gravid? Vad tyckte du om det?
    Funderar på om jag ska välja att gå dit eller till Kvinnohälsan. Har inte alls varit nöjd med den barnmorska som jag träffat på kvinnohälsan innan jag var gravid och nu känns det extra viktigt att vara nöjd och ha förtroende för den man går till.

    Elliot är en riktig sötis :)

    /Maria

    SvaraRadera
  3. Elliothen är ju världens sötaste...
    Bara avundsjuka från den människa!
    Ta inte åt dig bry dig inte du vet ju att han är underbar!
    ps Du me=)

    SvaraRadera
  4. oj, jag menade inget illa... vilken grej det blev... läs inte alla kommentarer som om dem skulle vara elakt menade... jag hade också utstående öron som liten... förlåt om du tog illa upp!!

    SvaraRadera