onsdag 16 juli 2008

Lägga ner?

Idag packade vi ner baguetter med skagenröra, en härlig unge och tog med vårt pick & pack och for till Kolmården...
En besvikelse, det var inte alls lika roligt som jag mindes (från jag var liten), och inte alls lika stort! Delfinerna var fortfarande lika häftiga och Ellioth var helt lyrisk inne i Delfinariet, studsade som en galning med sina stora ögon :)

Påvägen hem råkade vi stanna på Maxihuset där jag sprang in och fann med glädje att de hade "ta 2 betala för 1" på alla reaplagg på Lindex. Fick tag i sex plagg till Ellioth, för endast 108 kr. Tog svängen förbi hemmapå Ikano också och där hittade jag 5 plagg för 148...Alla plagg är tills vi ska till Thailand. Det finns ju liksom inga sommarkläder att köpa till honom precis innan vi ska åka :)

Imorgon far vi till Öland, bara över dagen! Bror med sin familj ligger på Böda med husvagnen...
På fredag sen åker vi till Tjörn, och därifrån åker jag & Mange till Liseberg någon dag! Stannar nog till måndag...

Så nu blir det bloggtorka några dagar igen,
sen funderar jag på att lägga ner skiten,
det är ändå aldrig någon som kommenterar liksom...GRR!

2 kommentarer:

  1. Nej! Du får inte lägga ner bloggen! Jag tycker om att läsa den.

    Jag var till Kolmården ifjol. Hade aldrig varit där så för mig va de bra. Men min karl vill dit i år igen men inte jag. Jag vill vänta några år.

    Vart till Thailand ska ni? Vi ska dit i januari, till Krabi. Är de bra där?

    Kram Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Bra med rea när man har barn:)

    SvaraRadera