onsdag 27 maj 2009

H*n sparkar!

Godmorgon,
ellr synd att kalla det just "god"-morgon, det är ju storm ute.
Jag hatar allt som har med vädrets makter att göra, jag är livrädd.
Det är ju liksom inget vi kan rå över, eller förhindra, fy.
Snart kommer det nog en tromb och tar oss!

Vad som har varit mysigt denna morgon var att jag vaknade lite innan fisen. Och medan jag låg och snuffsade honom i nacken gav den lilla bebisen där inne sina rörelser tillkänna. H*n ligger liksom där inne och "knorrar"...Jättesvårt att förklara hur det känns, men man måste nästan koncentrera sig lite för att känna henne/honom. När h*n rör sig där inne blir allt mer verkligt, tänk sen i höst, då har jag två små fisar som jag ska ligga och gosa med på morgonen. Jag kommer drunkna av all kärlek :)

Nu ska vi klä på oss och springa till dagis och arbete!

Solong people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar