onsdag 11 juni 2008

Tandsten

PISSED.
jo, det är bara förnamnet!
snart går jag till storken och ber dem skära ut den jävla p-staven...
man skulle ju inte få någon mens alls, nu har jag haft det i snart tre veckor, ÅHHH!
sofia berättade att en kompis till henne hade haft det i 7 veckor när hon skaffade p-stav, ska det ta så lång tid hinner jag säga tack och adjö till den kan jag lova :(
det man får till svar är att det kan vara såhär i början innan kroppen ställt in sig och vant sig vid staven...
jag har tyvärr inte så långt tålamod...

en eloge till min lillfis igen...
igår somnade han 22.00
och vaknade inte förrän jag väckte honom vid 07.30,
hur grymt är inte det?
ASGRYMT!
förut vaknade han ju några gånger per natt och ville ha nappen men inte ens det :)

dopet närmar sig med stormsteg,
börjar faktiskt bli lite nervös :)
dessutom har ellioth fått koll på sina händer och älskar att riva sig i ansiktet så just nu ser han ut som en riktig slagskämpe...hoppas det hinner läka tills på lördag!


bye so long.

heja sverige :)

1 kommentar:

  1. Tja, ska ni ha dopet nu på lördag? Du jag hade p-stav innan jag fick barn (jätte skönt eftersom jag aldrig kommer ihåg att ta p-piller) Hela första året var jag utan mens, andra året hade jag mens 2 månader i sträck (blodvärdet var inte det bästa då kan jag lova, mådde as) och efter det fortsatte mensen som vanligt varje månad! Jag fick några p-piller nu som innehåller ungefär samma ämne som p-stav, har inte börjat med dom än men får se hur dom funkar! Kram

    SvaraRadera