söndag 22 juni 2008

midsommarhelgen & lite gnäll

har haft en jättemysig midsommarhelg med min fina familj!
firade ju aftonen i berg med massor gamla klasskompisar från gymnasiet,
både jag & mange tyckte att det var supertrevligt...säkert ellioth också, han sov så gott i sin vagn i regnet :)
ganska skönt att det har varit lite tråkigt väder ändå,
då behöver man inte få dåligt samvete av att vara inne och bara vara...
det behövde vi allihopa!

har legat och tänkt endel i sängen i helgen,
det finns mycket saker som upprör mig, personer som upprör mig...
saker jag oroar mig över, personer jag oroar mig över (lilla mamma <3)...
endel som får mig att må dåligt också,
och ändå gör jag ingenting åt det...
då får man faktiskt skylla sig själv, och inte sitta här och gnälla...!
men jag ska göra någonting åt det sista,
pallar inte fler kvällar med tårar i duschen...
USCH, RYCK UPP DIG SOFIA, för fan


är så glad att jag har min lilla familj,
är så glad att jag hittat världens bästa magnus som gett mig världens finaste son <3

jag älskar er!

1 kommentar:

  1. Du går ju runt och säger att du inte ens vet vem pappan är.

    SvaraRadera