måndag 23 juni 2008

Det finns idioter till allt!

För det första så verkligen HATAR jag människor som inte kan stå för vilka de är eller vad de tycker & tänker...

Så till Anonym som kommenterat i min blogg:

Jag har hela tiden vetat vem som varit pappa till mitt barn,
man måste väl ha sex med minst två olika för att vara tveksam?
Dessutom går det inte missa vem som är pappa till Ellioth,
lillfisen är nämligen pappa upp i dagen!

Så till er som tänker kommentera min blogg,
gör det inte som anonym utan med namn!
Tack!

5 kommentarer:

  1. Tråkigt att få sådana kommentarer. Har följt din blogg ett tag men har inte vetat hur man skulle göra för att kommentera på just denna blogg. För du har ju blogspot eller vad de heter? Eller hur? Men nu har jag lärt mig. Gå inte runt och tänk på vad den där dumma personen skrev. Du vet bäst! Å jag kan inget annat än att hålla med dig, junior är väldigt lik senior :) Önskar dig å familjen en skön sommar! Kram Sara! (www.boddanslilla.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. jag tycker han är rätt lik mig, mange bör vara orolig!!

    SvaraRadera
  3. God morgon! Jo, jag förstod nästan att du kanske skulle bli lite orolig när de stod anonym, men tyvärr så är det inget jag kan göra nå åt. Du får väl kolla längst ner i inlägget först vem som har skrivit innan du läser hela. Hoppas att det är bra med dig/er! Själv så har jag precis vaknat, ska snart iväg å jobba. (solen skiner=vill inte jobba!!) Men du får ha de så bra så ses vi här igenom fler ggr :) Ha en toppen dag! Kram Sara!!!

    SvaraRadera
  4. inte såvärst.. den smärtan när jag klämde ut klumpen glömmer jag aldrig... haha!! är rätt säker då asså!!

    SvaraRadera
  5. Det är du själv som sagt till Robin att det lika gärna kan vara hans.

    SvaraRadera