lördag 28 juni 2008

SATC

SATC var grym,
längtar tills den kommer ut på film så jag får visa den för Mange :)
(Han älskar Sex And The City, haha)
Det var jättemysigt att bara få vara med tjejerna igår,
även att jag känner mig lite småstressad hela tiden av att inte ha Ellioth nära...
Som igår när jag gjorde mig iordning för kvällen, och Mange hade tagit med sig Ellioth till Ljungsbro, helt plötsligt fick jag ett knäpp och tänkte att jag glömt titta till Ellioth och mindes inte vart jag lagt honom :) Senare satt jag vid datorn och tyckte att han gnydde, så då gick jag in för att titta till honom i sängen men där fanns ju ingen bebis...Vadå skadad, haha?

Ikväll blir det förhoppningsvis utgång med lite andra flicks,
Mange får vara hemma med Ellioth, vilket båda tycker är jättemysigt!
Morsan ska bli fuuull :)

Nu ska vi köra ett flyttlass till Ljungsbro,
imorgon flyttar vi ju dit för två veckor för att passa huset medans Ellioths mormor & morfar åker till Grekland.
Så då blire bloggtorka här för där ute finns inget it :)

Hörs då,
adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar