tisdag 3 juni 2008

Bärfis

Bästa idag,
vi grillade med fam. Juliusson/Dorch nere i parken här vid oss:

Fanny: -"Julius, titta!" (...en bärfis)
Julius kikar stort och försöker få tag i den lilla krabaten, och det får han...En sekund senare stoppar han in den i munnen och Fanny och jag flyr filten, haha!
Vi försöker inte få han att spotta ut den utan springer därifrån...:)

Jag: -"Spottade han ut den?"
Jakob: -"Nej, den flög ut själv!"

Haha, Julle tänkte käka upp den :)

Nu ska jag sova,
Mange tar sista måltiden med Ellioth.
TACKAR!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag svara här så du lättare ser mitt svar. Vi ska skulle ha åkt 11 januari med Fritidsresor från Skavsta men det blev ju instället. Nu åker vi till Phuket istället för Krabi den 4 januari. När åker ni? Johanna pratade om nån kompis som råkat ut för samma men då hade Fritidsresor bokat in för många. Var det ni?

    SvaraRadera
  2. massa mys att få träffat er me..!! och som sagt snart igen...weeii längtar!! sköt om er..puss o kram
    Nu har jag gjort mig medlem här på nåt sätt bara för att kunna kommentera din blogg..=)

    SvaraRadera
  3. oj hur lyckades ni få den rabatten? Fick fick 1000:- i rabatt efter mycket tjatande men resan den 4:e var ännu dyrare så vi får betala mer. Dessutom får vi ett sämre hotellrum än vi först valt som tillval. Surt!

    Åker ni från Arlanda då? För vi åker från Skavsta den 4:e till Phuket, men vi ska till Khao Lak

    SvaraRadera