onsdag 9 augusti 2017

Känslomässigt jobbig dag

Jobbig dag, känslomässigt... Dagen D var här och jag hade fått en tid för bedömning av min mage uppe på US. Jag fick ett nej redan innan jag hade tagit av mig tröjan... Tårar...
Det är fet man ska vara, få en gbp och sedan få operera bort överflödig hud. Åkommor som mina, efter en graviditet, det har man ju valt själv...? Lite bitter kanske.

Åkte till jobbet för första dagen efter lovet. Efter en föreläsning stod massor elever utanför dörren vid salen vi var i, skrek mitt namn och sprang in i min famn. En elev hade dessutom gjort ett fint armband. Insåg hur mycket jag saknat dessa fantastiska ungar... De ungar jag vanligtvis spenderar cirka 6 h varje vardag med. Hjärtat svämmade över!

Hade därefter tänkt packa upp alla mina flyttkartonger i mitt nya klassrum men möttes av ett rum utan möbler. STRESS. Troligtvis kommer de imorgon, hoppas...

Tänkte köra ett litet träningspass ikväll men somnade när jag sövde Elvis och när jag vaknade mådde jag så illa. Trött på mig själv!

Imorgon är en by dag som tur är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar