söndag 20 augusti 2017

Alldeles för kort


I fredags kväll fick jag min födelsedagspresent, i form av en middag, av Jonas. Han bjöd på gudomligt god inbakad fläskfilé, vi drack lite bubbel och såg en jättespännande film. Därefter tog jag bussen hem och tokdäckade på soffan!

Igår började jag dagen med en pw/joggingtur med Nattis. Strax därefter kom farmor och farfar över på lunch och vi firade mig lite i efterskott. Efter det mötte vi upp fam. Landberg i Berg för lite upplevelsekväll men det blåste och började regna så vi blev inte långvariga. Jag körde hem och lämnade familjen innan jag åkte till Maxi och handlade. En toast till kvällsmat och sedan däckade jag när jag sövde Elvis.

Idag började jag dagen med havregrynsgröt innan jag gav mig ut på en löptur. Riktigt bra med gröt som uppladdning då det kändes riktigt skönt att springa! Nu har M skjutsat Ellioth till sin kompis i Borensberg och vi ska åka till Tornby och göra några ärenden!

Helgerna går alldeles för snabbt 🙁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar