fredag 15 februari 2013

Hälsningar från Thailand!

Jag somnade innan 21 igår så när jag fick sms inatt vid 3-tiden (9 på morgonen i Thailand) låg jag helt klarvaken och bad därför om en liten "rundtur" på det nya stället mor och far är på, Si Kao.
Min mamma har varit superduktig och bara på en månad lärt sig allt vad iPad, wifi, Instagram och Facebook är så hon har dagligen gett oss updates från deras resa! Jag är grymt imponerad av henne!
Nu har dock min syster, Jocke och min systerson Rasmus slutit upp med dem så nu går kommunikationen något snabbare (Rasmus hjälper mormor att skriva!)! Så imorse fick jag dessa underbara bilder (+ massor till) och till bilden på mamma när hon stryker stod det: "Här står min jätteonormala mormor och stryker på semestern! Då kan man inte ha alla hästar hemma!". Haha! Då vet jag däremot att min mamma är lycklig! Hon slår ju bara två flugor i en smäll och gör det hon tycker bäst om, resa & stryka <3

Nepp, dags att ta tag i dagen och sluta vara avundsjuk på dem där i värmen! Nästa år är det jag som har fem veckor i paradiset ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar