tisdag 26 augusti 2008

t.r.ö.t.t.

vissa människor måste ha för lite att göra...
det var så skönt att få ett avslut på allt med den där familjen,
men så hör de av sig iaf...SUCK!

"ryktet" som jag "spridit" är:
1. jakob slog mig under vår tid tillsammans, och alla vet att det är sant.
2. jakob slår (slog enligt fanny) fanny, och det har hon ringt och gråtit om både till mig och mange.
frågar någon om detta, svarar jag gärna.

det finns inga ursäkter till att slå någon. aldrig. självklart har det satt sina spår, MEN jakob har jag lagt bakom mig för många många år sedan.
det är dem som inte kan släppa oss!

(detta var svar på tal till detta inlägg:
http://fannyj.blogspot.com/2008/08/rykten.html)

2 kommentarer:

  1. Vaddå rykte?! Ska man skratta eller gråta åt det? jag kan mycket väl intyga vilket skicka du vännen var i vid det förhållandet. Så vill jag aldrig se dig igen! Kramar Johanna L =)

    SvaraRadera
  2. En fråga, vem lägger upp bilder på karl & unge när dom skiter? Undrar bara.. :)
    Btw, keep up the good work! :)

    SvaraRadera